Contactează-ne 

SOLICITARE REZILIERE / SUSPENDARE CONTRACT 

CERERE DE MODIFICARE A NUMĂRULUI DE PERSOANE

DESCARCĂ CEREREA 

DESCARCĂ CEREREA

ALTE DOCUMENTE

Utilizatori casnici:

  • Copie act de identitate
  • Act de proprietate sau alt document care atestă dreptul de folosință asupra spațiului
  • Adeverință care atestă numărul de persoane, eliberată de Asociația de proprietari (acolo unde este cazul)

  Persoane juridice:

  • Copie certificat de înregistrare ONRC
  • Certificat de înregistrare în scopuri de T.V.A. (dacă este cazul)
  • Copie BI/CI Administrator
  • Date de contact (e-mail și număr de telefon)
  • Act de proprietate sau alt document care atestă dreptul de folosință asupra spațiului
  • Extras de cont bancar
  • Adresa de corespondență

     Încheiere contracte:

Pentru a finaliza încheierea contractelor, vă rugăm să pregătiți documentele menționate mai sus.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU UTILIZATORI ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR

Depunere a solicitărilor și obținerea avizelor necesare pentru gestionarea corectă a deșeurilor în Ialomița, prin ADI ECOO 2009 S.R.L.

Vă informăm că oferim servicii de închiriere utilaje. Documentele și formularele necesare pentru solicitare pot fi găsite mai jos. Vă încurajăm să le consultați pentru a facilita procesul.

DESCARCĂ CEREREA

ÎNCHIRIERE UTILAJE

 

Documente necesare pentru aviz de salubritate:

  • Persoane fizice: cerere, copie certificat de urbanism, copie BI/CI solicitant, memoriu tehnic.
  • Persoane juridice: cerere, copie certificat de urbanism, copie CUI, memoriu tehnic, adeverință notar.

SC ADI ECOO 2009 S.R.L.

SOLICITĂRI ȘI AVIZE

Vă rugăm să consultați documentele de mai jos pentru a putea beneficia de serviciile noastre.

Solicitare și obținere a avizelor necesare în gestionarea deșeurilor, oferite de ADI ECOO 2009 S.R.L. în Ialomița.

adi_ecoo@yahoo.com

Numărul de telefon: 0770 281 467